İSTİKLAL MARŞINIZ

BI SİTENİN KURULUŞ AMACLARI KEMALİST DÜŞÜNCELRİNİZİ YAYMAK TÜRKİYE ADINA YABALİCEGİNİZ SEYLERİ BU SİTEDE YAPMAKTI AMA BU ÜLKENİN BAGIMSIZLIGINI SİMGELEYEN İSTİKLAL MARSININ KATLİMİ GÖRÜNCE İÇİN SIZLADI RESEMN Bİ KAÇ SEBEGİN BİR ARAYA GELEREK İSTİKBAL MARSIMISI NASI KATLETTİGİMİZİ SİZE GÖSTERMEK İSTERİM

Bakma, donmez safak vakti yurttan kacan o alçakDonmeyip Amerika'da, arlanmaksizin yasayacak.O benim milletimin hirsizidir,yurdu soyacak,Hortumladiklari benimdir, milletimindir ancak.Calma kurban olayim hepsini, ey hirsli cakalGariban halkimada bir pul, birakacak kadar alOlmaz sana goturdugun paralar sonra helalHakkini vermezsen burdaki ortaklarinin behemalBen ezelden beri ac yasadim, ac yasarimHangi hukumet beni kurtaracakmis? SasarimKurumus musluk gibiyim, ne akar ne tasarimY?rtsam da birtarafimi, hic gorulmez basarim.Mali Krizler, yoluna ormusse celikten duvar,Benim cagiz, cegiz diyen bir hukumetim varBagirsin korkma, nasil isimize burnunu sokarAvrupa Birligi denen tek disi kalmis canavar.Arkadas, Meclise namusuyla calisanlari ugratma sakinIse aldiracaklarin, olsun hep sana yakinGelecektir, belani verecegi gunler HakkinKim bilir belki yarin, belki yarinden de yakin.Yaktigin yerleri orman diyerek gecme, taniCalisani isten at, doldur kadroya yataniGozleri acik yatir seni kurtaran ATANIsatilmadik o kaldi, durma sativer vatani.Sermaye mutlu olsun, olsa da cevre fedaSemizletin Apo'yu, mezarinda donsun suhedaUydurma kanunlarla Meclisten getirin sedaOnbin Yillik tarihe, yurdum ederken veda.Cumlenizin bu yurdu yok etmek mi emeli?Yediginiz herzelere baska ne demeli?Oyuverin altini, iyice sallansin temeliYurdumun ki, sonunda vatandas kukremeli....O zaman durur belki gozumden akan yasimO zaman dogrulur belim, yukari kalkar basimO zaman bosa gitmez yillar suren ugrasimHESABINI VERIP TE GITTIGINIZ GUN KARDASIM...Dalgalanin sizde dolar gibi simdi ey suclularOlsun artik soyguncuya vurulacak bir yularEbediyen, oyle yok hesapsiz bir iktidarHakkidir Garip yasamis vatandasin da gulmekHakkidir ezilmis milletimin aydinlik bir istikbal......

İŞTE BİR KAÇ BİLMESİN İSTİKBAL MARSINISINASI KATLETTİGİNİ GÖRDÜMÜZ BÖLE GERİZAKALILAR BİZİM BAGIMSIZLIGINIZ SİMGELEYEN BAYRAGIMIZ KADAR DEGERLİ OLAN İSTİKBAL MARSINI NASI NE HALA GETİRDİGİMİ ALIN İŞTE BİZ BUNA GÖNÜL VERDİK BUNA GÖNÜL VERİP BURDA BİZİMİÇİN DENELİ YAPICAGIZ

İSTİKLÂL MARŞI
Korkma sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;


Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.

O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak;

O benimdir, o benim milletimindir ancak.


Çatma; kurban olayım, çehreni ey nazlı hilâl

Kahraman ırkıma bir gül, ne bu şiddet, bu celâl?

Sana olmaz dökülen kanlarımız sonra helâl...

Hakkıdır, hakka tapan, milletimin istiklâl


Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.

Hangi çılgın bana zincir vuracakmış şaşarım!

Kükremiş sel gibiyim; bendimi çiğner aşarım; Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım.


Garbın afakini sarmışsa çelik zırhlı duvar,

Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var.

Ulusun, korkma! nasıl böyle bir imanı boğar,

Medeniyet! dediğin tek dişi kalmış canavar?


Arkadaş! yurduma alçakları uğratma, sakın.

Siper et gövdeni, dursun bu hayasızca akın.

Doğacaktır sana vadettiği günler hakkın.

Kim bilir belki yarın... belki yarından da yakın.


Bastığın yerleri «toprak!» diyerek geçme, tanı:

Düşün altındaki binlerce kefensiz yatanı.

Sen şehid oğlusun, incitme, yazıktır, atanı:

Verme, dünyaları alsan da, bu cennet vatanı.


Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda?

Şüheda, fışkıracak, toprağı sıksan şüheda!

Canı, cananı, bütün varımı alsın da hüda,

Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda.


Ruhumun senden, ilahi şudur ancak emeli,

Değmesin mabedimin göğsüne namahrem eli.

Bu ezanlar - ki şahadetleri dinin temeli-

Ebedi yurdumun üstünde benim inlemeli,


O zaman vecdile bin secde eder - varsa - taşım.

Her cerihamdan, ilâhi boşanıp kanlı yaşım,

Fışkırır ruhu mücerret gibi yerden naşım;

O zaman yükselerek arşa değer belki başım.


Dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı hilâl!

Olsun artık dökülen kanlarımın hepsi helâl.

Ebediyyen sana yok, ırkıma yok izmihlal:

Hakkıdır, hür yaşamış, bayrağımın hürriyet;

Hakkıdır; hakka tapan, milletimin istiklâl.

0 yorum:


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2008 |Blogger altyapısı kullanılarak K2 teması sayesinde Serdarca tarafından oluşturuldu.

yazılar(rss)-yorumlar(rss)-iletişim